Tominak április 30-án felvágták a kis nyelvét. Annyira sajnáltam, de muszáj volt, mert később beszéd nehézségek lettek volna belőle. Csütörtökön bevittem a Délpestibe és az a doki csinálta meg neki, aki kivette a mandulámat. Tomika egész jól viselte, de utána nagyon nagyon nehezen lehetett csak megvigasztalni őt. Miután elaludt le se vettem magamról, had aludjon tovább és pihenje ki a megrázkódtatásokat. A drágám 2 óra alvás után felébredt és vidámabb volt, mint valaha. Az evéssel se voltak gondok :-) Úgy látszik engem jobban megviselt az egész, mint őt! Azóta szívja visszafele a nyálát és folyamatosan forgatja a nyelvecskéjét. Ha ezt előbb észreveszik és megcsinálják neki, talán még a mai napig tudna szopizni. Most már kár ezen rágódni. Egyébként aznap még gyerekorvost is váltottunk. A doki nénije az lett, aki régen az enyém is volt. Benne megbízok, és tudom, Tomi jó kezekben lesz. Gyorsan meg is vizsgálták. 8150 gramm és 69 cm volt pelenkástul :-) A cisztájára azt mondták nem vészes, és valószínű nem is kell vele tenni semmit!

 

És ma anyák napja van. Életem első anyák napjára. Kissé magam alatt vagyok, mert semmi különös nem történt. Vettünk nekem 5 bugit meg 2 zoknit. Ez számomra hasznosabb, mint egy virágcsokor. Ezt tudom használni, az meg csak elhervad. Tomika viszont már mászik. Szépen tudja tenni a kis lábait és a kezeit is. Főleg a papucsokra van begerjedve. Ha meglátja, nincs az az akadály, amin ne menne keresztül érte. Ha lerakom a habtápijára, nem telik bele 2 perc és már a parkettán találom, a szoba másik végében. Nagyon édes! Napról napra egyre ügyesebb.
Szerző: kataalma  2009.05.03. 19:35 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr531100847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása