Hú már jó régen nem írtam semmit. Az az igazság, hogy nagyon nincs is mit, mert jól vagyunk a babával és nincsen panaszunk hála az égnek. Szépen növekedik a pocakom és jól ki is repedezett, pedig kenegetem. Ahhoz képest, hogy "ősz" van elég meleg az idő, jó lenne már egy kis lehűlés, mert nagyon melegem tud lenni. Jövőhéten megyek a dokibácsihoz és majd, meglátjuk mekkorának, saccolja Tomit. Remélem jó sokat nőtt az elmúlt időkben. Szerintem, addigra már meghaladja a 2kg-ot is. A hétvégén megjön az új szekrénysor a nappaliba is és akkor már teljesen kész, leszünk a babuci fogadására. Mondjuk a régi szekrényeket, már áthordtuk az ő szobájába, úgyhogy már csak ki kell mosnom a ruhácskáit, és be kell pakolnom a szekrénysorba. Nem semmi lesz, de élvezettel fogom majd csinálni. Még mindig nem híztam sokat. Jelenleg 4-5 kg-nál tartok. Ez attól is függ, hogy mennyit iszom és voltam e éppen aznap WC-n. De nem vizesedek, a vérnyomim is rendben van és nem is görcsölök. Az alvás esténként nehezen megy, mert nehéz olyan pozícióba helyezkednem, ami mindenkinek kényelmes lenne. De ha egyszer megtalálom, akkor nincs akadálya az alvásomnak. Jó egy-két pisiszünetet beiktatok éjjel, de semmi különösebb. Ja és már megfigyeltem Tomit, hogy mikor kel fel és mikor alszik. Napközben általában végig durmol, csak ha eszek, akkor szokott kalimpálni egy picikét. Reggel mikor ébredek, és éhes vagyok akkor ő is felkel. Délután fél 6-kor szokott ébren lenni és utána fél 8 és 8 között valamikor felkel, és jó sokat ugrándozik ameddig el nem alszom. Az éjjeli mókákat nem tudom, mert ugyi én alszom. Lehet, azért ő fent van.

 

Szerző: kataalma  2008.10.14. 10:23 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr3713015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása