Tegnap voltam az anyatejes világnapon. Nagyon nagyon jól éreztem magamat. Ilyen jól rég nem szórakoztam. Kaptam csomó termékmintát ajándékba és fülmelegítő párnácskákat is a picurinak. Nyertem a tombolán egy orrszívót amit porszívóra lehet rögzíteni és egy 4D-ultrahangot. Nagyon nagyon boldog vagyok miatta, mert az előző felvétel úgysem sikerült valami fényesen. Jövő hét szombaton megyünk majd fél 1-re a XVIII. kerületbe. Remélem ez a felvétel már jobb minőségű lesz és a kisfiam is jól fog viselkedni és megmutatja majd mindenét szépen. Nagyon nagyon várom már. Akkor leszünk 28+1 naposak, tehát már egy gyönyörűen kifejlett kisfiút kell majd látnunk. Ma is szép idő van és nagyon jót aludtam az éjszaka. De azért remélem nem lesz nagyon meleg, mert nincs kedvem hozzá! Itthon nem túl jó a lakásban, mert nem tudok rendesen kereszthuzatot csinálni ameddig nincs meg a szúnyogháló a konyhaablakon, mert valahol van egy darázsfészek és állandóan bejön egy dög... Már egyenesen félek kinyitni az ablakot, nehogy betévedjen egy. Rakott krumplit csinálok ebédre...tuti felmelegszik a konyha is a sütőtől. Ma szerda van! Kicsit rendezkedek is a lakásban és átolvasom a tegnap szerzett újságokat, ha nem találok ki mást is magamnak.

Szerző: kataalma  2008.10.14. 10:21 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr73713011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása