Hát ismét itt vagyok és írnék, de Dani rákezdett... Na most mi legyen? kihozom ide és akkor remélem abbahagyja... nem hagyta.. meg kell etetnem...

 

Na kész is vagyok. Szóval. Elmúlt a picurkám is 3 hónapos. Repül az idő. Jelenleg 6500 gramm és 63 cm. Nagyon szépen fejlődik. Már néha elenged egy egy mosolyt nekem, különben elég komoly gyerek :-) Naponta 3x alszik, szépen eszik és jó kisbaba. A babakocsit nem szívleli, mert még nem lát ki és unatkozik menet közben. Kézben vagy kenguruban remekül elvan, persze csak akkor ha tele a pocak. Ma bírkanyírást tartottam és Dani megvállt ékes hajkölteményétől. Megzabálom, olyan cuki lett:-) Az esti rituálé még mindig megvan. A vacsin nem alszik el... 30 perc ölbeséta követi :-)

Tomika pedig szemüveges lett. Nagyon nehéz vele. Mindig leveszi, pedig jó lenne ha sokat hordaná. 83 cm és 12 kg a drágám. Tökéletes a súlya. Mostanában sokat játszóterezünk, amit mindhárman élvezünk. Apa meg folyton dolgozik. H-V-ig...... De ennek eredménye is van, el tudunk menni nyaralni. Alig várom már. Tomikának meg mostanában volt két nagy esése a játszón. Annyra de annyira megijedtem...

Tomi két akkorát esett a játszón múlthéten, hogy meg is halhatott volna. Először lecsúszott a csúszdán de menet közben megfordult és hasalt. Lába lefele feje felém. Ahogy leért a lába a gerince hátrafelé visszahajlott. Annyira megijedtem. el is törhetett volna. Utána egy pillanatra nem figyeltem, mert  Danit etettem. Közbe Tomi felmászott a csúszdára, megcsúszott a lába és a létra fokai között leesett. A tarkóját bevágta a lépcsőbe esés közben.... Na utána fogtam magam és hazajöttünk... Elegem lett....

 

És Tomi már 12,5 fogu :-) de ez a fogzási sorrend elég egyedi nála:-) És a legjobb, hogy már csomó baba jelet használ. pápá, telefon, tente, repülő, tök, dolgozni, puszidobás, ott

Szerző: kataalma  2010.05.03. 13:32 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr641971097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása