Ma voltam ismét doki bácsinál. A drágám már 2,5 cm ülve. Pont akkora, mint ilyenkor Tomi volt. Legközelebb csak a 12 hetes tarkóredő vizsgálatra kell mennem. Tomikával tegnap voltam a védő néninél. A kincsem 71 cm hosszú és 9 kg. Majd azért a hosszát lemérem én itthon magamnak, mert nem tudom elhinni, hogy hónapok óta nem nő csak hízik. Akkor látni is kéne nem? Na, mindegy. az a biztos, amit én magam csinálok. Ma rettenetes meleg van. 34 fok. Lassan megőrülök. És így Tomival se tudok kimenni, mert hőgutát kapna szegénykém. És a legjobbat még nem is írtam! Tominak a Bal felső fogacskája áttört. Végre nem fogatlan a kis drágám!

 

Szerző: kataalma  2009.07.15. 13:52 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr81247460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása