Szombat van. ez most már a 2. hétvége, amit egyedül töltünk Tomival. apa dolgozik, sokat a XVIII. kerület Önkormányzatát csinálják. Muszáj mennie. Kell a pénz is, no meg időre kész kell lenniük és hét közben, amikor az emberek dolgoznak, ők nem tudnak ott lenni. Így kicsit szomorúan, de elvagyunk itthon. Én per pillanat beteg is vagyok. Nagyon fáj a torkom, tele van az orrom. Remélem, Tomi nem kapja el. Jó lenne, ha valaki itt lenne velem és vigyázna rá, hogy ne nekem kelljen, mert akkor az elkapás esélye kisebb lenne. És úgy néz ki Tominak jön az első fogacskája. Egyik nap észrevettem, hogy alul a jobb alsó első foga nagyon be van dagadva és nemsokára kibújik. Másnap észrevettem, hogy a bal felső fogacska pedig elkezdett áttörni. Még egy kis sem bújt ki, de kíváncsi leszek, melyik győz! Most kap Tomi homeopátiás szert, hogy nyugodtabban tudjon aludni, mert az elmúlt hetek eseményei nagyon betettek. A mozgásfejlődés a fogzás vagy még mit tudom én mi. Azóta nyugisan szépen alszik. Még 1 hét és már nem is fogom neki adni. Hátha ennyi elég a javuláshoz! De egy biztos a szer nevét megjegyzem. SEDAFIT PC. Egy biztos ez bekerül a receptjeim közé. A kistesó jól elvan. Még mindig nem ad nekem semmi tünetet. Szépen nyugisan fejlődik odabenn! Remélem így is marad és egy gyönyörű egészséges kisbabának adhatok ismét életet!

Szerző: kataalma  2009.07.15. 13:51 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr541247458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása