Most voltam ultrahang vizsgálaton és látszik a szabályos szívműködés. A babuci jelenleg 10 mm azaz 1 cm. Nagyon jó volt látni őt! Láttam amint kapaszkodik a drágám. azt hiszem, ezt a terhességet nagyon ki kell élveznem és minden érzést jól elraktározni, mert több ilyen nem lesz. Tomival is pont 7+4 hetesen voltam ultrahangon. Ő ekkor 11,6 mm volt. Az én kis nagynövésű babám J Még ugye nem tudjuk fiú lesz e vagy lány, de mindegy. Szeretni fogjuk nagyon. Már nevek is megvannak. Ha fiú lesz, akkor Botond, ha lány lesz, akkor Viktória. Kicsit reménykedek a lányban, de idővel minden eldől. Jelenleg úgy érzem kislány lapul a pocakomban.

Tomi egy rettenetes éjjelen van túl velünk együtt. A drágám nem sokat aludt, folyton felsírt, nem lehetett visszaaltatni. Ha sikerült, akkor 10 perc alvás után kezdte előröl. Nem tudom mi lehetett, de remélem ma éjjel már jobb lesz. Fogának még mindig nincs nyoma se. Viszont van egy édes anyajegye a lágyékán, jobb oldalon. Picike, de ott van. Valamikor 4 hónapos kora körül jöhetett elő. Remélem a tesójának örülni fog majd és ő is szeretni fogja. Megpróbálom a lehetetlent és felkészítem az érkezésére. Bár még ő is olyan kis tudatlan, de addig még sok víz lefolyik a Dunán. Apa mostanában sokat fog nagyon dolgozni, hétvégéken is. Augusztusban elmegyünk nyaralni. Az első és egyben utolsó nyaralás hármasban J

Szerző: kataalma  2009.07.02. 09:56 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr951221598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bettike83 http://bernikeblogja.freeblog.hu/ · http://bernikeblogja.freeblog.hu/ 2009.07.04. 11:22:13

Gratulálok a pocaklakóhóz,szép 9 hónapot kivánok neked:)

Tomika olyannagy már,nagyon sokat nőt,ügyes fiucska:)
jövök én mindig,csak nem igen szoktam kommentelni..de nyomon követem az életeteket:)

bettike83 http://bernikeblogja.freeblog.hu/ · http://bernikeblogja.freeblog.hu/ 2009.07.04. 11:26:18

Hova mentek nyaralni?de jó lessz nektek:)
ahogy kivettem a szavaidból,3.babát már nem igen akarsz igaz?ti tudjátok,mondjuk 2 gyerek is elég ahhóz hogy az meber normálisan fel tudja őket nevelni...de majd a sors eldönti még mi lessz a jővőben:)
szegénykém,lehet erre a hűlye időre nem?mostnaában elég furi az időjárás,nem is kell csodálkozni rajta hogy a gyerek nem birja,mi sem birjuk...:(

kataalma 2009.07.15. 13:49:51

@bettike83 bernikeblogja.freeblog.hu/:

Szia! köszike a kommentet! Hát igen, elég bolond idő van, és Tomi is nehezen viseli. Hátmég én... Nyaralni Balatonra megyünk Zamárdiba majd augusztus végén. Remélem jó idő lesz
süti beállítások módosítása