A tegnap esténk nem volt semmi! Tomi egész nap 130-at evett pedig max csak 100-at szokott! Gondoltam én akkor este nem lesz olyan éhes, mert tele a pocakja. Csináltam neki 120 tápszert azért hogy ami a ciciben van az éjjelre maradjon és ne kelljen tápozni... Benyakalta a tápot 5 perc alatt és utána torka szakadtából üvöltött hogy igenis adjak neki még enni! Mire odaadtam neki a cicit! De nem gondoltam volna, hogy így nekiesik. Mindkét cicimet kiszívta ami + 110 grammot jelent. Hiába próbáltam tőle elvenni nem adta és ha sikerült akkor csak üvöltött hogy adjam vissza. Így összesen 230-at evett. Utána egy jó nagyot bukott és elkezdett fájni a pocija ami kb 10 percig tartott és bealudt. Hajnal 1 ig a hangját sem hallottam! Mondhatom nem semmi volt. Ja és egész nap összesen 880 grammot evett! Kivagyok! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ. Nem alszik csak ha már nagyon kifárad akkor is csak du. Én már kezdek hozzászokni a gondolathoz, hogy neki csak éjjel van alvásigénye.... De nézzük a jó oldalát. Éjjel legalább alszik és kaja után se kell ringatás visszaalszik szó nélkül. Kitartás nekem! Ja és már kezd leszokni a kézben levésről. Már elég lassan, ha mellette vagyok. 1 hetembe került mire sikerült ezt elérnem nála. Amikor játszunk és kezdi a hisztit hogy vegyem fel akkor nem veszem próbálom lefoglalni. Ha az se használ akkor ott hagyom 5 percre és utána megnyugszik és elvan a pihenőszékében! Lassan megtanulja, hogy nem lehet állandóan anyán lógni. Lassan 2 hónapos lesz és jó lesz ha nem lesz elkényeztetve! Kissé szemétnek tűnök szerintem, de nekem is kell a magánélet akár 5 percre is! És úgy néz ki most már csak próbálkozik a hisztivel, de hamar leáll. Így csak akkor sír ha fáj valamilye vagy tiszta pelust akar vagy ha éhes! Ezt is sikerül elérni csak kitartás kell hozzá!

Szerző: kataalma  2008.11.29. 11:22 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr74794421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása