Hú! Azt hiszem, most jön csak a neheze! Tomika tegnap nagyon rosszul viselkedett és én is teljesen kikészültem miatta! Egész nap húzta a lábát, mint akinek a pocija fáj és reggel 9-től, délután 4-ig folyamatosan keservesen sírt! Már nem tudtam neki mit kitalálni, de én próbáltam higgadt maradni, hogy ne legyen jobban ideges a kicsikém! Most vagy az volt az oka, hogy adtam neki infacol cseppeket, holott nem is hasfájós csupán néha fájdogál neki, vagy az hogy jött ez a fránya hidegfront, 80 km/ órás széllel és hóeséssel! Fogalmam sincs, de a tegnapi napot túlélni elég kimerítő volt. Estére már megnyugodott egy picikét és a pancsi után is evett és aludt! Éjjel sem volt vele gondom hála az égnek. Ma délelőtt volt még egy apró hisztike, de sikerült elringatnom és elaludt! Aztán kelt hamizni és most szintén visszaaludt! Remélem, túl vagyunk a tegnapi fájdalmon és többet nem lesz neki ilyen! Még a kezemben se maradt meg! Ott is csak sírt kiabált és karmolt! Szegénykémet már nagyon nagyon sajnáltam a végén! Apa pedig nem tudja elviselni ha sír Tomika! Egyszerűen ő nem tud nyugodt maradni. Szerintem fél és aggódik, hogy valami baj van vele! De mondtam neki, hogy igyekezzen higgadt maradni, mert Tominak se jó az ingerültség! Hát remélem ezek után sikerülni fog majd neki! Én pedig így ma fél kézzel csináltam meg a töltött paprikát ebédre, de azért nem lett olyan rossz! Most pedig megpróbálok a szülés óta először pogácsát sütni. Hátha megúszom úgy, hogy közben alszik a picuri és nem fog nagyon sírni, mert akkor apa a kezembe nyomja és pápá sütemény….

Szerző: kataalma  2008.11.22. 15:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr83782799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása