Még mindig beteg vagyok. Nem tom milyen gyógyszert szedjek be...Hm.. Hát nem tom ! Nekem a lelkemre kötötték, hogy nyugodtan használjam a bioparoxot mert, az nem szívódik fel csak helyileg hat. Se algopiryn se semmi mást nem szabad. Láz esetén csak a borogatás vagy a fokozatosan hidegvízzel dúsított zuhany lehetséges. Hát most már nem tom én se mitévő legyek! De megkérdeztem most más dokit is, és azt mondta a bioparoxot nyugodtan, használhatom. Utánanéztem a netes dokik válaszai között is, és ők azt írták, nem minden esetben igaz az, amit a betegtájékoztató ír, az csak túlzott elővigyázatosság Remélem, hamarosan jobban leszek. Bár a tegnapihoz képest már jobb, de még nem az igazi. Én a kolleganőimtől kaptam el. Mondtam nekik, hogy messzire kerüljenek el, de hiába. Nincsenek tekintettel rám. Ígyhát beteg lettem A puffadással vannak gondjaim. Soha nem vagyok éhes. Néha reggelente érzem azt, hogy egy egész tehenet meg bírnék enni, ha előttem lenne, de amikor nekilátok a 2. falat után úgy érzem, hogy tele vagyok. Nagyon keveset eszek és a hasam mégis hatalmas. Pedig azt hittem le fogok fogyni, ha így folytatom, de nem. Az ELEVIttől pedig olyan fekete a kakim hogy az csak, na. Bocsi, ha túl nyers vagyok. Ja és sokszor hasmenésem is van. Hát jól kezdődik ez a terhesség. Nem is gondolná az ember, hogy mennyi minden változik.... Ez az időjárás teljesen megkergült. Itt éppen szakad a hó ezerrel. Érzem is, mert megfájdult a fejem. Istenem még ez is ellenünk van. De hála az égnek már jobban vagyok csak a nózim tömött még. A bioparoxot most elfelejtem akkor egy időre. Csak két napig használtam és csodákat tett. De ha tényleg nem szabadna használni, akkor se ártana ekkora mennyiségben. Sokkal rosszabb lenne, ha még mindig görcsölne a torkom.....

Szerző: kataalma  2008.10.14. 10:09 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr64712968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása