Hát 1-2 napja hanyagoltalak titeket, mert elég beteg vagyok. Fáj a torkom, fáj a fejem, folyik az orrom. Tiszta gáz. Ez nem nátha, hanem vírus. Remélem, hamar túl leszek rajta. Mától nem dolgozom jövő hét péntekig. Remélem ennyi idő elég kikúrálni magam. Tegnap elmentem dokihoz, és felírt nekem egy gyógyszert, amit most is lehet szedni, nem lesz baj, nem jut el a babáig. Bioparox a neve. Orrba és szájba kell fújni. Ez egy spre. Helyi gyulladáscsökkentő. Már tegnap este elkezdtem, és most úgy érzem sokkal, jobban vagyok. Remélem, hamar meggyógyulunk. Nem szeretném, ha a babának bármi baja lenne, egy hülye vírus miatt. Ma vagyok 6+5. Jövőhéten megint megyek a dokibácsihoz. Remélem már nagyot nőtt a kis drágám. Terhességi tüneteim nekem sincsenek. A cicim se fáj, csak ha erősen megnyomom. A hasam viszont egyre többször. Nem fáj, hanem húzódik vagy mittudom én. Nem is mindig a hasam. Nem tudom ki hallott már ilyet, de nekem a szeméremdombom, vagy csontom nem tudom eldönteni, de most is éppen az fáj. Kész vagyok már tőle. Sokszor el is zsibbad az egész nu..im! Hát, ha ez normális, akkor kutya leszek. Ilyenről én még nem hallottam. A doki szerint a méhszalagok húzódnak. Hát jó hiszek neki. Nincs hányingerem, nem vagyok kívánós, nem sötétedett a mellbimbóm, nem lett eres a mellem, nem szőrösödött a hasamon a vonal, nem kell gyakrabban pisilni, járni, nem szédülök. EGYSZÓVAL SEMMI TERHES TÜNETEM NINCS, CSAK + A TESZT ÉS AZ ULTRAHANGON MÁR LÁTTAM A KIS MANÓT

Szerző: kataalma  2008.10.14. 10:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr92712952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása