Tegnap sikerült eljutnom egy másik helyre uh-ra. Mindent rendben találtak a kisfiamnál, bár a nemét nem mutatta meg ott a doki néninek. De kaptam róla képet, így most már megint van egy, csak az a baj, hogy ez sem az igazi. De, majd ha elmegyünk a 4d-re ott már tuti lesz a dolog. A védőnéninél is voltunk és ő is mindent rendben talát nálunk. JúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúJJJJJj! Képzeljétek el ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉRRRRRRRRRRRRRRRRZZZZZZZZZZZEEEEEEEEEEEMMMMM MMMMMM a fiamat. El se hiszem. Most egy perccel ezelőtt kezdett el eszméletlenül rugdosni odabent. Még nem tom eldönteni, hogy jobboldalon az ideg ugrál e csak a pocakomban, vagy Tomika rugdos, de szerintem ez már őőőőőőőőőőő! Jéééééééééé, és abba se hagyja. Azóta is folyamatosan rúgkapál...........Olyan, mint valami pattogás odabentről. Nem egy vagy két rúgás, hanem most tart kb a 60. nál. Ez most tényleg az??????????????????? Éjjjjjjjjjjjjjjjjjen még mindig nem hagyta abba, most is folyamatosan... Ha lefekszem, hanyatt ha kihúzom magam, ha összegörnyedek, akkor is érzem. Pont olyan érzés, mint amikor egy ideg pattog valamelyik izületedben, amikor mozgatod. Vagy én nem is tudom. De fantasztikus érzés. Ez már tuti őnagysága. Én meg tegnapelőtt itt keseregtem, mint egy 5 éves kislány... Most lettem én is igazán nagyon nagyon boldog. Itt ülök a gép előtt, és folyamatosan érzem. Még most is és szünet nélkül nyomja a kicsi. Lehet éhes... De most olyan boldog vagyok, hogy nem is tudok másra gondolni. Apa nemsokára hazajön és elmondom neki a nagy hírt. Biztos ő is kiugrik majd a bugyijából!!!!!! És akkor sütök egy jó kis tojásrántottás és megetetem a picurimat. Ja délután a princes cd-met hallgattam. Végül is komolyzene nem? :-) Aztán ettem sok-sok meggyet. Lehet, ez tetszik neki annyira. A köldököm vonalában érzem talán egy picikét lejjebb és jobb oldalon. Ha kitapintom érzem is, hogy ott van az én kis drágaságom. Egyébként fejjel lefele fekszik ár 2 hónapja és a lábai, idefent vannak. Kis aranyos. Majd sokat állok fejen, hogy neki is jó legyen :-) Hihetetlen már több mint 10 perce tart...

 

 
Szerző: kataalma  2008.10.14. 10:18 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr45712998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása