Hol is kezdjem nem tudom! A Kicsi fiacskám, Danika 2 hete úgy döntött, hogy nem kell neki a pelenka. Először csak úgy volt, hogy elmentünk pár hete a strandra és levettem róla a pelust! Amikor a pokrócon pisilni kezdett, szóltam neki, hogy oda ne, csak a füre pisiljen! Viccnek szántam, gondoltam mondhatok én neki bármit. De nem! Elment és utána egész nap a csak a fűre pisilt. Aztán egyik nap levette magáról itthon a pelust. Gondoltam nem adom akkor vissza. Lássunk csodát elkezdett magától a WC-re járni, és a kaka is odamegy! Hihetetlen kis pasi. Soha nem gondoltam volna, hogy egy ekkora gyerkőc is tud szobatiszta lenni!

Tomival pedig nemsokára kezdjük az óvodát! Már nagyon várja ő is! Remélem minden rendben lesz és tényleg úgy fogja szeretni ahogy már most is! Egyébként egyre többet dumál és olyan körmondatokkal, hogy néha azt sem tudom fiú vagyok e vagy lány. Most nincs időm leírni, de igyekszem hamarosan.

Szerző: kataalma  2011.08.31. 06:20 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr343192169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása