Danibaba egyre ügyesebb. Napról napra csak tátom a számat, pedig ezeket már egyszer átéltem Tominál, de valahogy most nem fogtam még fel, hogy Dani is nagyfiú már. Nekem azt hiszem mindig is picibaba marad :-) Már ügyesen jön velem ha fogom az egyik kezét, próbálkozik lépésekkel egyedül, integet, tapsol, rámutat a könyvben a dolgokra, állandóan táncol még akkor is, ha csak éneklek, a kezét vagy bármi tárgyat a füléhez tesz és utánoz mintha telefonálna. Iszonyat erőszakos, ha kajáról van szó. Folyamatosan enne. Már gondoltam arra is, hogy tölcsért kötök a szájába és egész nap csak öntöm :-) Bár nehéz lenne, mert már régen nem eszik pépeseket. Mindent eszik mait mi is. Kedvence a székelykáposzta. Sokat nevet és próbál énekelni is, Dúdolgat. Édes. olyankor mindig meg akarom zabálni. A mimikákkal sincs gond. olyan pofákat képes vágni, hogy lemegyek tőle hídba. Imád autózni. Csak mászik és tologat. Van egy játékhordókészlete ami egy nagy egy közepes egy kisebb és egy picike. Szépen szétszedi aztán egymásba illeszti. Olyan ügyes, nem is gondoltam volna.

Szerző: kataalma  2010.12.21. 12:09 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr52529986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása