Lassan egyre többet beszél és a beszólásain néha fogom a hasam!

Ha kér valamit akkor azt mondja kééééérsz! Na valamelyik reggel meglátta a hűtőben, hogy van BOCI CSOKI! Erre elkiáltotta magát!

Ajja, búúúúúúúú csoki jeeeeeeeee kéérsz! Azt hittem rosszúl hallok. Szerinte létezik télapó néni is. Az pedig nem más mint a pipó bácsi néni :-)

Összeroppantotta a kezével a télapócsokiját véletlen. Erre azt mondta. Pipó bácsi beteg, eltört a háta :-)

Bármit csinálok neki a válasza az, hogy jó köszi :-) Úgy köszön el az apjától reggel, hogy sziiiiiiiiiiiia apa, puszi jóóóóóóóóó. Ez a jó a végén annyit jelent, jó legyél :-)

 

Lefekszik amikor fáradt és mondja: ajja tente simi simi hátam! :-)

Hirtelen most ezek jutottak eszembe, de tuti van még bőven belőle. Ja még annyi. Amikor a Danit hintáztatom mindig megmondom neki, hogy én lököm te nem! Erre már csak veszem elő a hintát, már a kis ujjával fenyeget engem, hogy én lököm te nem és közben magára mutogat én képpen :-)

Szerző: kataalma  2010.12.14. 05:55 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr12514598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása