Nem is tudom hol kezdjem. Kezdem ott, hogy pünkösd hétfőn elvittük a gyerekeket az állatkertbe. Nagyon ügyesen viselkedtek. egy hiszti nem volt egész nap. Dani végig aludt, tomi nézelődött játszott. BKV-val mentünk, mert mért ne alapon. Nagyon élveztük mi is és Tomi is. Voltunk HÉV-en, Busz-on, Villamoson, Trolin, Kisföldalatti-n. Az állatok mind kint voltak, az idő csodálatos volt. Utána hazafele még egy nagy játszóterezés. Hát mit ne mondjak este senkit se kellett altatni :-) Sajnos utána következett a fekete leves. Következő héten még nem volt semmi gond, itthon elvoltunk játszottunk. Egyik napról a másikra május 31-én beteg lettem. De szószerint egyik percről a másikra. Mint gyanítottam bekaptam azt a fránya Calici vírust. eleinte azt hittem gyomorrontás, de mivel az nem jár magas lázzal, így elvetettem az ötletet. Utánanéztem a neten a tüneteknek és a betegség lefolyásának és beigazolódott a legelső gyanum.

Állandó 39 fokos láz, semmivel sem vihető 38 fok alá.

Egyedül itthon 2 picivel,segítség napközben nuku.

Wc látogatása elég sűrűn. Hol alul hol felül....

A Wc fertőtlenítése minden esemény után,
Fertőtlenítős szappannal kézmosás utána száraz kézfertőtlenítés
Szájmaszk viselése
Keserű tea ivása
Evés nuku
Hasfogó szedése amit szoptatás alatt is lehet

Eredmény:
1 nap alatt lepucolódtam
Már nem hányok, nincs hasmenésem, nincs lázam
Calici vírus kiirtva.
Anyatej elapadva.....

Most a feladat:
Lakás fertőtlenítése teljesen
Tejem visszahozása minden erőmmel
Laktoherb tea naponta literszámra
Óránként cici fejés
Dani minden kajánál cicire téve + pótlás
Sokat pihenni

Mindemellett:
főzni
mosni mert ugye az mindig van
Tomit kielégíteni:-))))))))))
Danit is, mert egyre több van neki igényből.....

De a jó hír, hogy senki nem kapta el, csak én szenvedtem mint a kutya....
És hivatalosan is tegnap estétől a fiúk egy szobába kerültek. Mert mért ne alapon átrendeztem a gyerekszobát is tegnap :-))))))))))))))))

Szerző: kataalma  2010.06.02. 10:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr132050138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása