Az idő csak rohan, meg nem áll soha.... Gyermekeim fejlődnek, nőnek, okosodnak, rosszalkodnak....

Tegnap voltam a doki néninél és mindkét fiú megkapta az oltását. Dani a 3 hónaposat, Tomi a 18 hónaposat + pevenar ismétlőt. Volt nagy ordítás, de hamar túlvoltunk rajta. Mivel szakadt az eső és a babakocsihoz nincs esővédő, apa elvitt minket, így volt segítségem is. Dani jól viselte, de Tomi egész este sántított a jobb lábára. Szegénykém, biztos fájt neki az izom amibe adták a szurit. Danika 64 cm és 6950 gramm. Hát nem mondom, hogy éhezik :-) Én minden erőmmel azon vagyok, hogy a tejem megmaradjon, de sajnos folyamatosan kevesebb. Tegnap pl alig volt, ma nincs gond. Pihenni nem sok időm jut, de amint adódik kihasználom. Sokat vagyunk továbbra is szabad levegőn. Dani kezdi utálni a babakocsit ha ébren van, mert ott nem történik számára semmi érdekes. És május 10-én 3 napja megvolt élete első igazi baba kacaja. Annyira édes volt. A sok nyáltól ami még a szájában volt nevetés közben fulldoklott. Azt hittem megzabálom. az tetszett neki annyira, hogy a könyv amit a fejemre tettem leesett. Ő 3 hónapos és 15 napos volt az első igazi kacajnál, Tomi 3 hónapos és 14 napos. Tehát szellemileg egyformán fejlődnek, De mozgásban Dani lustibb. Ő még nem forog, Tomi ilyenkor már igen. Viszont édesen visszamosolyog és dumál. Főleg amikor leteszem, hogy aludjon el, becsukja a szemét és addig magyaráz a kis újszülött csecsemő nyelvén, míg el nem alszik. Nagyon nagyon édes olyankor. Éjjel még mindig kel 1-2 alkalommal szopizni, nem úgy néz ki mint aki le akar szokni rüla. Pedig Tomi ilyenkor már este 7-től reggel 7-ig bírta. Talán azért mert ő nem szopizott és nem látta értelmét miért felkelni. Dani viszont élvezi, hogy magamhoz ölelem és úgy szopizik éjjel. De nem bánom. Engem nem zavar, én tudok tőle pihenni. Egyen csak ameddig tud és van rá lehetősége. Egyébként már kostólgatja az almát, barackot sütőtököt, és úgy látom nagyon szereti a pocakját. A pancsizást most kezdi igazán jobban élvezni. Szionte úszik a kádban úgy kalimpál, és sír ha kiveszem, hogy vége a fürdésnek.

 

Szerző: kataalma  2010.05.13. 11:57 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr151999577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása