Dani egy szuper baba. Este 8-kor evett utána éjfélkor majd hajnal fél 6-kor! Azt hiszem megáldott az isten és meghallgatta könyörgésem egy nyugodt jó gyermekért! Nagyon boldog vagyok. Nagyon jó minden. Tomit kell kicsit kényeztetnem, de remélem, hamar belerázódik majd ő is az új helyzetbe. Tegnaptól egyedül vagyok Segítség sajna nincs, de erős vagyok, megoldok mindent. Danit ébresztenem kell 4-5 óránként, hogy legalább egyen:-) Este 8-kor vacsi, majd hajnal kettőkor ébresztem és legközelebb reggel 7-kor ébresztem. Azt hiszem, most ezzel leállok és majd kel ha akar. Annyit alszik, mint egy mormota. Nem tudom ki tette ezt velem, de nagyon meg vagyok áldva és kaptam egy áldott jó babát! Istenem! Nagyon nagyon boldog vagyok miatta. Volt kinn a doki néni, megnézte. Kaptunk szemcseppet, mert kicsit váladékozik neki, de egyébként minden ok. Bivaly erős a drágám és makkegészséges. Jelentem a köldökcsonktól megszabadultunk:-) Tomi jól viselkedik, már megbékélt velem. Mindig kéri, menjünk Danihoz és nézzük meg. Persze viszem is! Remélem szeretni, fogja nagyon. Pihenni így éjjel tudok és nappal is, ha Tomi alszik. Tejem van bőven, a pici is rendesen szopizik így panaszra nincs okom. Tegnap apa itthon maradt Danival én meg édes kettesben elmentem Tomival sétálni. Tök jó minden! Ja és Tominak tegnap beadta az oltást a doki néni. 15 hós. Remélem nem lesz mellékhatása majd jövő héten. Míg Dani szopizik, Tomi vagy mesét néz, vagy lefoglalom valami jó kis játékkal. Bár ez nehéz, de mindenért meg kell küzdeni nem, lehet minden olyan sima ügy :-) Ja és már -9 kg-nál tartok:-) Újra kezdek lefogyni:-) 6 hét után nekilátok a tornának is. :-) És persze semmi diéta:-) Zabálok, mint egy ló:- Ja, lemaradt. Szóval Dani haja ugyan olyan, mint Tomié. Sok és sűrű is, de nem olyan hosszú, mint Tominak volt és nem áll égnek:-)

Szerző: kataalma  2010.02.03. 09:58 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr81724777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása