Ma délelőtt megjártuk Tomival a terhes gondozást. Eljött az idő az első ctg vizsgálatra. Igen nem csak most az első, hanem életem legelső vizsgálata volt, mert Tomival mire mentem volna megszültem. Szóval. Tomikának orvos fóbiája van. Ha meglátja, hogy velem csinálnak valamit már sír. Annyira sajnálom olyankor. A jelenlétében egy sima vérnyomásmérés nekem már tragédia. De lefoglaltam, odaadtam neki a telefonomat így megnyugodott. Csak a telefonom bánta, mert kirágta belőle a hangszórót. Na de a lényeg. 20%-os fájásaim vannak, most amiből én akkor egy kukkot se éreztem. Mi lenne, ha a jósló fájások alatt néznének :-) na, mindegy. A streptococcus baktériumom meg nyomtalanul eltűnt így most teljesen nyugodtan várhatom Danika érkezését, minden rendben van. Tominak viszont már ma délelőtt nurofent kellett adnom. Nagyon szenved a drágám. A bal alsó és a jobb alsó rágófogak ki akarnak jönni és nagyon szenved miatta szegénykém. Remélem, túl leszünk rajta még szülés előtt, mert nem tudom apa, hogy bírná nélkülem egy nagyon fájdalmasan síró babával.

Szerző: kataalma  2010.01.21. 11:53 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr381689788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

harivera 2010.01.29. 17:33:36

szia Kata gratulálok a kisfiad születéséhez:)9 majd ha lesz időd kukk a blogomba jacsobaba.freeblog.hu/
süti beállítások módosítása