Újra itt! Megvolt az AFP vizsgálat eredménye és nagyon alacsony értéket mutatott. Én persze nem pánikoltam be, mert tudom ez a vizsgálat egy nagy butaság és egyedül Magyarországon végzik. Ha 1 nappal előbb vagy később csinálják, akkor már más eredményt mutat, amitől sok kismama fél. Mivel én ezzel tisztában vagyok, meg azzal is, hogy nem tudják pontosan kiszámítani a fogamzás idejét így teljesen nyugodta maradtam. Sőt mondhatni még örülök is, mert így beutaltak egy potya genetikai vizsgálatra, ami teljesen ingyenes. Alig várom. Jövő hét kedden megyek a Bajcsy korházba J De ezt megelőzvén tegnapelőtt elmentem a Délpestibe is és megkukkoltam a picurkát. Kiderült mi lapul a lába között J Hát kis fütykös! Édesem. Annyira, de annyira boldog vagyok, hogy az leírhatatlan. Hamarosan karomban tarthatom a kis Ádámunkat is!

Tominak kijött a 7. foga is. Az éjszakáink mégis nyugtalanok még mindig. Hajnalig alszik, aztán elkezd nyöszörögni, forgolódni így nem nagyon piheni ki magát, de mi sem. Remélem, hamar túljutunk ezen az időszakon is. Tomi egyre többször és egyre ügyesebben próbál egyedül menni. Elengedi a kezünket és megindul. De mindig esés a vége. Nem sürgetem, majd ha megérik rá, akkor elindul. A kedvenc foglalatossága mostanában hogy a lámpákat nézi és mutogat rájuk. Mondja is, hogy az a lámpa. idézem: pa, pa Annyira édes!

Szerző: kataalma  2009.09.13. 07:53 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr781378381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása