Eltelt ismét egy hónap. Kicsi fiam már 10 hónapos. Nagyon ügyes okos gyerek és eleven ahogy annak lennie kell. Sokat roszalkodik már most egy nagy csibész! Ha valaha egyszer valamire azt mondtam neki, hogy nem, az tuti, hogy csak azt akarja csinálni. Azon gondolkodom, hogy eltiltom a játékaitól is, akkor tuti azokkal akar majd játszani és nem a vitrin üvegét üti ki. Egyedül nagyon ügyesen lépeget a tárgyak falak mellett. Mászni úgy mászik, hogy lassan az olimpián is elindúlhat 100 m ben J Már van 6 fogacskája is. Felül 4 alul 2. Ha kérek tőle valamit, akkor odaadja a kezembe. Érti azt, hogy nem de nem foglalkozik vele. A hasát továbbra is nagyon szereti. Mindent megeszik amit adok neki. Amit megfigyeltem, hogy a karfioltól fáj a hasa, így azt egy darabig még nem erőltetem neki. Tud tapsolni, berregni a szájával és a kezével. imádja ha vízhangzik a hangja. Ha rászólok és utána megyek, akkor sikítva nevetve elszalad előlem, persze mászva. Naponta 2x alszik, délelött és ebéd után. A telefonom a kedvenc játéka meg a lakáskulcs. Már volt homokozóban is és persze kétpofára tömte a szájába a homokot. itthon meg a pelenkájából is azt szedtem ki.

A picurka is jól van. Láttam őt a 12 hetes uh-n és nagyon kis mozgékony a drágám. Mostanában nem megyek dokihoz, majd csak nyaralás után. Remélem akkor már a nemét is meg tudják mondani majd. Nagyon kíváncsi vagyok már rá. Mozgását még nem érzem, bár a hasam se nőtt valami sokat. Talán most kezd el látszani. Eddig összesen 1 kg-ot híztam vele, de remélem nem is fogok sokat.

Szerző: kataalma  2009.08.19. 07:44 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr691321243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása