Drága Tomikám ma délelőtt nem akart aludni, így ebédre már igencsak nyűgös volt. Ma megpróbáltam neki délelőtt alma-répa variáció helyett alma őszibarackot adni, de ami almát bele tettem elég savanykás volt, így a végén én ettem meg. Ebédre viszont kapott sütőtök főzeléket, ami nagyon nagyon ízlett neki. 200 ml simán megevett belőle 3 perc alatt. Azért ez nem semmi! Utána meg kidőlt és megint belevágott az igen ritkán esedékes hosszú ebéd utáni alvásába. Már 2 órája alszik. Remélem 4-ig kitart és akkor uzsi után már nem is kell alukálnia, mert nem lesz nyűgös. Ma sütöttem apának szívecske pogácsát, mert ugyi tegnap volt Valentin nap. És tegnap volt kereken 1 éve, hogy Tomikát útnak indítottuk. Voltunk megünnepelni apu szülinapját is. Tomika nagyon jól viselkedett még aludt is ott 40 percet. Egyébként, amikor fenn volt akkor nagyon jól érezte magát. Feküdt papa hasán is és még dumált is nekik. Na kellett elkiabálnom. Így 2 óra után Tomika most fel is ébredt! És amit elfelejtek mindig írni. Tomika kb 1 hete, ha hason van nyúl a játékai felé. Annyira édes. A legnagyobb szókincse most, az hogy hőőőőőőő!

Szerző: kataalma  2009.02.16. 05:30 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr3945798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása