Ma voltunk oltáson Tomival. Ezt most jobban viselte mint az elsőt! Igaz kicsi sírás itt is volt, de amint felvettem már meg is nyugodott. Hazafele pedig alukált a kocsiban. És 6650 gramm és 63 cm. Bár nem tudom ezek az értékek mennyire pontosak, de hiszek nekik. És ma volt az első legnagyobb örömöm! Tomika hangosan kacagott! De du. ezt már nem produkálta az apukájának, pedig szívesen megmutattam volna! Na sebaj majd talán holnap. Egyébként egyre gyakrabban mosolyog és szinte mindenkire, aki beszél hozzá. Tegnap adtam neki sárgarépa és alma keveréket, amit én csináltam. Nagyon nagyon ízlett neki! Lassan majd ki tudjuk váltani gyümivel a tízórai. Na jó azért még biztos eltart egy hétig!

Szerző: kataalma  2009.02.06. 06:03 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr53925701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása