Én nem tudom, mi van ma, de lassan unatkozni fogok. Tomika reggel 6-kor kelt. 7-kor evett. 9:10-kor elaludt de 9:30-kor már fel is kelt. Aztán játszottunk és 10-kor hamizott megint, amikor is bealudt. Közben elmentünk vásárolni meg sétálni, amit ő végigdurmolt! 12-kor kelt fel. 1-kor megint hami és aludt 15:18-ig. 16:00-kor hami és jelenleg 16:28-van de megint alszik. Szinte egész nap alukál a drágám. Nem tudom így milyen éjszaka áll előttünk. Ja és a délutáni alvásnál kissé meglepődtem. 14:47-kor bementem hozzá, hogy megnézzem, mit csinál és nagyon elcsodálkoztam. Tomibaba éppen 180 fokos fordulatot vett és úgy kikúszott az ágy szélére, hogy a keze kilógott a feje meg a rácsnak nyomódott.

Nagyot nevettem. Eddig csak a szélére kúszott ki, vagy keresztbe fordult, de ilyet még nem láttam tőle. Nesze neked rácsvédő! Ugyanmár, ez a fiú mindent kicselez. Ma adtam neki répapépet, ami nagyon ízlett neki. Lehet, ettől alszik olyan jókat. Végre rendes kaját evett. Gondolja akkor most szunyálni, kell! Tegnap meg tegnapelőtt baracklével higított almapépet csináltam neki. Abból pár kanállal belapátolt, de úgy néz ki a gyümölcs nem az ő íz világa. No sebaj, nem adjuk fel. Ha 2 hónap múlva, akkor, akkor, de bizti meg fogja szeretni. A répát cumisüvegből adtam neki, mert úgy néz ki a kisfiam még nem érett a kanalazásra. De minden nap gyakorolni fogjuk, hogy a nyáron, a vízparton már ne kelljen a cumisüveggel bajlódni.

Szerző: kataalma  2009.02.02. 16:35 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr3918429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása