Ma elvittük Tomikát Erikáékhoz! Elég jól bírta a kiképzést. Nem volt nyűgi csak a végén, de akkor már fáradt volt és lassan kajaidő. Mire hazaértünk már bealudt a kocsiba, de itthon sírva ébredt. Nem értettem mi a probléma egész, odáig míg ki nem csomagoltam. Hát ma már 2. kaki volt a pelusban. Hehe, pedig 2 naponta szokott és reggel már termelt… na sebaj, tisztába tettem, megetettem, és most ismét szundikál! Kapott megint rucikat meg egy pár zenélős játékot. Remélem, jól ellesz majd velük. Nekem is jól esett egy picit kikapcsolódni. És Tomika éjjel megint jó kisfiú volt, csak az nem tetszik nekem, hogy állandóan keresztbe fordul a kiságyban… Erre mindig felébred, mert beüti a fejét a rácsba. Hiába a rácsvédő. Na sebaj. Holnap, pedig megpróbálunk átmenni vele anyuékhoz! Remélem ott sem lesz hisztike! Jó lenne.

Szerző: kataalma  2009.01.17. 17:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr96883776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása