A tegnapi katasztrofális nap után, volt egy szép nyugis éjjelünk. De már előre félek a mai naptól. Viszem a koponya és hasi uh-ra őt! Persze az uh pont kajaidőben lesz. A kh-ban nincs hely ahol öltöztetem, vetkőztetem, pelenkázom. Mindjárt etetés utána indulunk a nagy harcra. Bkv.val esőben üvöltve és pont kajaidőben ott a kh-ba. És még boltba is kell mennem közben! És délután 2 előtt tuti nem érünk haza. És a busz amivel megyünk régi fajta, tehát tömegnyomor magas lépcsők...."segítőkész emberek" Biztos átadják a helyüket és tuti segítenek nekem a babakocsi föl le rakásában... Folyt. köv.

Már meg is jöttem, meg is etettem és tök happy vagyok. Amit én elképzeltem az egész másként alakult! Kezdem tegnap estétől. Szóval Tomi 19:00-kor evett 20:20-kor már aludt is. Éjjel 1-kor kelt utána 4-kor. Ezután fél 8-kor kelt hamizni majd szintén elaludt ami számomra igen meglepő volt. És csak 10-kor kelt fel. Ekkor megetettem és 11-kor elindultunk a kh-ba. Amint kiértünk a kapun Tomika ismét elaludt és a busszal az utat végigaludta. És nem régi busz jött hanem újfajta, és tömegnyomor sem volt. A korházba mikor beértünk pont kijött a nő és bekérte a beutalókat. Rá 2 percre már be is hívtak minket. Tomika csak az uh idejére ébredt fel, de akkor sem hisztizett, szépen tűrte az egészet. Utána felöltöztettem visszatettem a babakocsiba és ismét bealudt a drágám. 13-ra értem haza közben boltban is voltam. A kicsi szívem mindent végigaludt. És most kajált és ismét itt a vállamon büfi közben van, de úgy néz ki megint bealszik majd! És egyik kajánál sem hisztizett, és szépen lassan ügyesen evett. Én már kezdek gyanakodni, hogy valami nem stimmel! Lehet beteg?
De lehet csak a kamillás mecsek baby tea használt neki amit tegnap este óta adok! Tényleg nyugtató hatású. És az eső sem esett egész mostanáig …
Szerző: kataalma  2008.12.17. 14:14 Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr5828029

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: PokerCC 2019.02.25. 09:49:40

Deutsch Tamásnál nagyobb hülyét senki nem tud csinálni magából - B1 BLOGCSALÁD

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása