Ma volt az első éjjel, amikor megpróbáltuk letenni Tomit a saját szobájába aludni! Mondanom se kell, kissé megzavarodott a már jól beállt rend! Tomika éjfélkor felkelt először sírva. Akkor megetettem, és visszatettem. Ezután 2-kor is felsírt, és nem nyugodott meg. Gyors ki is vettem és magam mellé tettem kicsit cicizni, de elég nyugtalan volt, így kivittem a nappaliba, a saját kiságyába, amibe eddig aludt, én meg a kanapéra feküdtem. Így elvoltunk 4-ig. Aztán megetettem és visszaaludt 6-ig! Nem tudom, hogy a más szobában való alvás zavarta e meg, vagy hogy kevesebbet evett, mint szokott, de elég nyugtalan volt a drágám. Ebből látszik, hogy reggel a fél 7-es etetés után sikerült visszaaltatnom és még most is alszik, pedig már 9 óra van. Szerintem 10-ig fel se ébred. Ma éjjel megint a saját szobájába teszzük le. Meglátjuk mi lesz! Hopp elkiabáltam és már nagy hisztit hallok a hátam mögött! Felébredt a drága. Na megyek is mert nagy hiszti lesz ha nem lát!

Szerző: kataalma  2008.12.12. 14:48 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr65819064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása