2008. december 2. (42. nap)
Ma voltunk a védőnéninél. Tomikát 4500 grammnak és 56 cm-nek mérte! Hasonló értékeket kaptam tegnap én is! Szóval jó gyorsan nő az én pici fiam! De ma se nagyon lehet vele bírni! Most éppen délután 3 óra van és mostanra sikerült csak ledöntenem a lábáról! A hajam lassan kihullik miatta, de remélem ez a pár hónap gyorsan elrepül és vége lesz ennek a nagyon sírós időszaknal! Nem kiabálom el, de ma 4 napja, hogy 7x eszik csak. Éjjel kihagy egy étkezést, így csak este 7-kor eszik, utána éjjel 1-kor majd hajnal fél 5-kor! Tehát éjjel csak egyszer kell kelni. Mondjuk utána én már nem nagyon tudok visszaaludni, de ez már az én bajom. Amikor meg én tudnék aludni hajnalban, akkor meg Tomika nem alszik már így lassan zombi leszek! Ma főzni akartam meg aludni. A főzésből nem lett semmi a fiacskám miatt, az alvásból meg a vízszerelő miatt, aki most jön nemsokára. Így hiába alszik Tomi én nem tudok ledőlni mellé! Na mára ennyi voltam.

 

Szerző: kataalma  2008.12.02. 15:20 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr22799837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása