Azt hiszem nagyon nehéz napokon, vagyunk túl! A Hétvégén Péntektől Vasárnapig nagyon húzós volt! Tomibabának a front betett és még a pocakja is fájdogált egy picikét! Állandóan rajtam akart lógni, aminek bevallom, engedtem egy picit, mert akkor legalább nyugiban volt egy picit! Most kitaláltuk apával, hogy veszünk neki egy ringatószéket. Reméljük, beválik, és nem akar állandóan kézbe lenni! Lassan észreveszem, hogy mi az ami csak hiszti és mi az amikor tényleg valami baja van! Ha jól van lakva és tiszta a pelus és nem, fáj a hasa akkor vajon mért sír? És ha felveszem, mér hallgat el?! Na ugye? Hát most kitartó leszek, és nem veszem fel mindig, csak ha már nagyon nagyon nem bírom tovább. Remélem így leszokik a hisztikéről! Takarítani úgy szoktam, hogy magamra kötöm és akkor el is alszik rajtam. De amint meglesz a pihenőszék már nem lesz ez sem. A székével együtt jön velem mindenhova és nézhet engem. De nem lesz állandóan kézbe! Lassan már ott tartunk, hogy senki kezébe nem marad meg csak nálam! Na erről nagyon gyorsan le kell szoktatnom, mert később bajok lesznek, azt hiszem. Most itt van mellettem az ágyában, és zenét hallgatunk! Remélem ez jó lesz neki is! A pihenőszék, meg ha minden igaz holnap vagy ma megérkezik. Tegnap vettem a Teszveszen 9000.- Ft-ért + postaköltség 830.- FT. Később, pedig ha már nem kell, eladom ugyanitt és akkor nem lesz gond! Ez egy kis befektetésnek is nevezhető! Tomika Hétfőn volt 4130 gramm. Szépen fejlődik, és már jól hurkásodik a kis combikája is! Hangokra már odafordítja a fejét és nem sokáig ugyan de nézegeti a játékait! Természetesen fürdeni továbbra is imád és már látom, kezdi élvezni is. Mondjuk eddig is élvezte, de most már ki is fejezi néha! Jövőhét kedden viszem a védőnénihez aki, tüzetesen átnézi őt! Megméri mindenhol! Csütörtökön, pedig mennem kéne a nőgyógyászhoz, addig apa fog rá vigyázni! Hát kíváncsi vagyok, hogy fogja viselni! Addig, muszáj lesz valahogy leszoktatnom arról, hogy csak anyánál jó! Most megint jön egy jó nagy front! De ez most nem hidegfront lesz hanem meleg! Hát kíváncsi leszek nagyon rá, hogy mit hoz ki nála… De most is szépen sír és várja, hogy felvegyem! Hát nem teszem! Inkább csörgetem neki a csörgőit!

Szerző: kataalma  2008.11.27. 08:24 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr50790790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása