Nagyon nagyon jól vagyunk! Azt hiszem, kezdünk összeszokni és a kezdeti nehézségek már nem is tűnnek annyira rossznak! Nem is voltam depis, csak így utólag belegondolok egy kis pánik tört rám! Egyedül voltam egy újszülött kisbabával és nem tudtam, hogy amit csinálok az biztosan jó e. Mindenben meg akartam felelni! De mostanra már kezdem kiismerni a fiamat, hogy mi jó neki és mi nem, és igyekszem az életemet úgy irányítani, hogy mindhármunknak a lehető legjobb legyen! Rájöttem, hogy Tomika imád hason aludni, így ha mellette vagyok, akkor mindig hasra teszem. Éjjel, pedig pólyába alszik féloldalasan! Éjjelente csak 2x kel fel hagy minket alukálni! Nagyon jó kisbaba! Ha az igényei ki vannak elégítve, akkor nincs semmi probléma. Csak nekem kell még egy kis türelmet gyakorolnom hozzá, és azt, hogy a házimunka várhat, mert most ő az első! Már voltunk kint levegőzni tegnap meg tegnap előtt is egy picikét! Jó nagyot sétáltunk a jó levegőn és a picikém nagyot szundizott! Sokat mosolyog, és alig várja, hogy az apukája hazaérjen a munkából! A hétvégén egész nap apa foglalkozott vele, és nagyon jól elvoltak. Addig én tudtam csinálni a dolgomat! Tegnap anya hozott egy konyhai mérleget nekünk, amin le tudom őt mérni! És már visszanyerte a születési súlyát! Úgyhogy a drágám a nagykönyv szerint szépen gyarapszik. Remélem, hamar eltelik ez a pár hét, és már élvezhetem a kis gügyögését is és lehet vele jó nagyokat játszani! Én meg csak egyre fogyok! Nem is értem azokat a nőket, akik elhíznak a szoptatás alatt! Én egyszerűen nem tudok! Szinte időm sincs enni! Mire észbekapok, hogy reggelizni kéne, már ebédidő van. Unatkozni nem lehet egy picurka mellett, sőt. Azt hiszem, leszívja minden energiámat, pedig abból nekem van bőven! És amióta megszületett és újból szerelmes lettem az apjába! Annyira jó hozzábújni és szeretni egymást! Minden lopott csók csodálatos számomra! De rajta is látom, hogy imád engem és a kisfiát is! Szóval Tomika a mi életünk legnagyobb csodája és legcsodásabb eseménye! Lehet, mégis bevállalnék egy tesót majd. Jó nem most, de idővel nem bánom jöhet egy kiscsaj! De ha fiú lesz az se gond.

Ja és már kezd több tejem lenni, de még mindig nem az igazi, mert Tomibaba elég lusti és nem szopik ügyesen, mert mindig belealszik a szopizásba. De remélem, ahogy erősödik és nő, úgy egyre több ereje lesz, és jól leszív majd. Egyelőre szopi után kap tápos kiegészítést! Végülis nem tápos baba, mert tejem hála az égnek van! Na jó mára azt hiszem ennyi!
Szerző: kataalma  2008.11.04. 15:15 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr60749450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása