Elég ramatyul érzem magam. Egész nap egyedül vagyok itthon a picurkával, és mindig van valami aggódni vagy éppen idegeskedni valóm. Sajnos a tejcim se valami sok, Tomika sem tudja szívni, én meg csak fejem meg fejem, de nem sokat haladok előre. Igyekszem bőségesen folyadékot inni, meg kimondottan szoptatós teát is. Remélem előbb, vagy utóbb használ, mert a fiacskámat nem szeretném tápszerre szoktatni. Sajnos hétfő délután óta érzem, hogy kijött rajtam a szülés utáni depi. Ezt összefüggésbe hozom a szoptatással és a kimerültséggel! Anyu már napok óta minden este feljön hozzánk, így a lelkem is megnyugszik mindig egy picikét. Jövőhéten már szabin lesz és remélem akkor, ha minden nap egész nap itt lesz velem, akkor helyrejövök lelkileg pikk pakk és megindul a tejcikém ezerrel! Apa kedden mindent elintézett. Megvan Tomika tb kártyája és az összes segélyt és lóvét, amit kapni fogunk apa elintézte. Nagyon ügyike volt, meg is dicsértem. Volt kint a védőnéni is és a gyerekorvos is! Mindent rendben találtak a kisfiamnál. Remélem jövő héten sem lesz ez másképp! Én mindent megteszek érte, hogy minden a lehető legjobb legyen! Leküzdöm a depi és csak az én kis csodálatos fiacskámmal, fogok foglalkozni. Nem akarom elkényeztetni, de az sem érdekel, ha el fogom, mert most neki és nekem is az a legfontosabb, hogy kilábaljunk a hisztis korszakból!

Szerző: kataalma  2008.10.30. 15:38 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr70740713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása