07: 18. Egész éjjel nem aludtam. Nem fájt semmim, viszont amikor lefeküdtem este 8-kor, akkor el is aludtam, de 11-kor felébredtem és hajnal fél 4-ig nem sikerült elaludnom, csak forgolódtam… Jó szenvedős egy éjjel volt. Aztán elaludtam és fél 6-kor ismét ébredtem. Sokat voltam pisilni is! 6-kor elment apa dolgozni én meg úgy éreztem, menten összecsinálom magam, így elmentem a wc-re. És amikor már végeztem a wc-papíron egy barnás nyálkás izé fogadott. Úgy néz ki elment a nyákdugóm… De lehet csak a doki tegnapi vizsgálódása, okozza ezt a dolgot. Én nem tudom, még soha nem szültem… Viszont a pocakom kő kemény, de érzem Tomika, még rugdos ezerrel! Még nem tudom mi lesz ma, de majd folytatom később az irományomat..

 

15:32: Most ébredtem fel! Alukáltam egy jó nagyot. Jó nem volt túl nagy kb 1 óra, de nekem bőven elég volt. Most viszont kicsit homályosan látok miatta. És olyan rossz a gyomrom. nem fáj és nincs hányingerem sem csak olyan mintha égne vagy sok lenne a savam... nem tudom. Lehet nem kellett, volna evés után rögtön lefeküdnöm, aludni. Megállás nélkül pisilni járok, pedig nincs lejjebb a hasam, mint szokott! Lehet ez már a vég kezdete. Tomika ma egészen nyugodt! Már kezdek is lassan aggódni, hogy mi van vele. Állítólag a szülés előtt már nem mozognak olyan aktívan. De én nem hiszem, hogy szülni fogok, mert semmi jelem nincs és a pocakom, se fáj. Tomika meg ma reggel kb 1-2 rúgott meg délelőtt egyszer meg most is megmoccant, de ezek csak olyan nagyon pici halvány mozgások. Na majd meglátjuk mi is lesz.
 
Szerző: kataalma  2008.10.15. 15:37 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr84715439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása