Ma voltam a dokinál vizsgálaton. A pocakom nagyon fájt egész nap még akkor is amikor hozzá mentem. Hát, ahogy megvizsgált az sem volt éppen kellemesnek mondható. A méhszájamat birizgálta, ami akkor is fájt. Húúú kikészültem tőle rendesen. A lényeg, hogy 3 cm-ről 1,5 cm-re rövidültem, de még nem kezdtem el kinyílni. Így most c2000-re minősített minket. A baba méretei alapján már nem tekinthető koraszülöttnek, még akkor, sem ha ma születne meg. Bár azt nem tudja megmondani, hogy mikor is fog kibújni, de most már bármikor… Jövőhét kedden kell mennem hozzá ctg-re először. Akkor leszek 37+4! Lehet ez lesz az első és egyben az utolsó alkalom is J Bár úgy lenne! Már jó lenne szétválni. Azt is mondta a Doki, hogy jól teszem, hogy iszom a málnalevél teát. Szerinte sem ártok vele, sőt ő nagyon jó dolognak tartja. Miután hazaértem a dokitól olyan szintű fájdalmaim voltak, hogy le kellett feküdnöm, pihenni, mert nagyon fájt a pocakom. De most már jól vagyok, és lekopogom elmúlt a fájdalom. Holnap remélem, jól leszek, mert függönymosást meg ablakpucolást tervezek J

 

Na azt hiszem mára ennyi!
Szerző: kataalma  2008.10.14. 18:17 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr61713908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása