Ma éppen szabin vagyok itthon. Ha minden igaz ma vagyok 5hetes és 0 napos. A dokik szerint ma kezdődik el a szervképződés. Nagyon izgi a dolog. A rosszullétek még ma is messzire elkerülnek engem. Igaz esténként kissé ég a gyomrom, de elviselhető. A mensis fájdalmak, már elmúltak úgy néz ki. Annyira nem feszít a hasam.
Ma du. 1-kor keltem fel. Huh jó sokat aludtam. No nem baj a babának kellett az energia

Szerző: kataalma  2008.10.14. 09:59 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr17712949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása