Nincs hányingerem, meg cicifeszülés se kívánósság. Csupán egy nagy undor. Nem is tudom leírni nektek, hogy mit érzek. A kaját egyáltalán nem kívánom. Én is csak azért eszek, mert tudom, hogy muszáj ennem valamit. Életem során soha nem telt el úgy nap, hogy ne egyek húst. Rá voltam kattanva, és ha nem ettem szó szerint rosszul voltam. Most meg. Csak ha arra gondolok, hogy húst kell ennem, felfordul a gyomrom. Nem tudom leírni nektek ezt az érzést. Nekem egész nap tart, sőt még tán éjszaka is. Soha nem múlik el. Olyan mintha gyomorrontásom lenne, de nem fáj semmim. Folyamatosan kavarog a gyomrom. Egy gombóc van a torkomban. Mindemellett hízok, mint az állat. Egyszerűen semmi nem csillapítja ezt az érzést. Próbáltam már hideg tejjel, meleg kakaóval, fincsi joghurttal, de nem segít semmi. Korog a hasam de, nem csúszik le egy falat sem. A gyümölcs se nagyon megy de, azért próbálkozom. Szívem szerint egész nap csak feküdnék, és tv-t néznék, mert akkor nem gondolok rá és talán kicsit jobb a helyzet. Kész vagyok már teljesen. Ja és mindemellett hisztis vagyok és nem jó a közérzetem. Ahelyett hogy virulnék, mint egy tejbetök, a helyett letört és nagyon nagyon unott vagyok.

 
Szerző: kataalma  2008.10.14. 10:11 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr9712974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása