Na elmentem ma a nődokihoz. Csinált egy, uh-t és képem is van már. 7+4 vagyok ma. A baba 11,4 mm. Hát ez nem semmi. Miután kijöttem a dokitól olyan éhes lettem, mint egy farkas. Azt mondta két hónapos a terhességem. Ill. a hétvégén lesz az. Mennem kell vizeletre, vérvételre, EKG-ra, fogászatra, háziorvoshoz, no meg persze a páromnak tüdőszűrőre. Bár ez utóbbit nem nagyon értem, de ha kell, hát elmegy. Ezen ne múljon. Ha megvan az összes lelet, akkor el kell mennem a védőnőhöz, és ő kitölti nekem a kiskönyvemet. Kíváncsi vagyok nagyon, hogy mikor kezd majd látszódni a pocakomon a kis maszatkám. Rakok fel képet róla. Nem tom mennyire lesz kivehető, de élőben látszik a két kis lába az egyik karja, meg a pici fejecskéje és rajta a két kis szemgödör. Annyira cuki. Már akkora, mint egy bab.

 
Szerző: kataalma  2008.10.14. 10:10 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr30712972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása