No már meg is jöttem a dokibácsitól. Az AFP tökéletes, minden rendben a kis manócskámmal. A méretei tökéletesek, nem tudta pontosan megmérni, de kb. 20 cm. A kincsem picikét mozgolódott, de sajna még nem érzek belőle semmit. Ja és a legfontosabb. Terpeszben volt. A dokibácsi kinagyította és megnézte közelebbről a dolgokat és odahívott egy uh-s nénit aki szintén megnézte és mind a ketten azt mondták hogy fiúcska. Ott ágaskodott a szebbik fele a manócskának. Tehát a pocakomban van TOMIKA. Én édes kisfiam. Rakok fel képeket. Bár a dokibácsi nem tudott nyomtatni én azért lefotóztam a monitort. Remélem, azért látszik belőle valamit, mert nem túl jó minőségű a kép. Éppen háttal van rajta. Ja és a placentám hátsófali megtapadású és közel van a belső méhszájhoz, de nem éri el. Ez állítólag nem baj, de azért bennem egy kis aggodalmat kelt. Ajánlottak nekem egy 4d-uh-zó nőcit, akihez érdemes elmennem, ha majd akarok. A doki szerint ő látja azt, amit látni kell, mert ő a szakmájában a lehető legjobb, mert már több mint 10 éve uh-zik. Na majd a 24. hét körül megnézem…

 

Szerző: kataalma  2008.10.14. 10:16 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr56712993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása