Hát a mai naptól végre nyugalomban élhetek majd. Mától betegállományban vagyok. Bár én szeptemberig terveztem a munkát, de nagyon csúnyán összevesztem a főnökömmel, így tegnap befejeztem. Nem éri meg idegeskedni és idegbetegen kihordani a babucikámat. Jövőhéten valamikor megyek a doktor bácsihoz, és meglessük a kis maszatot. Ez lesz a nyaralás előtti utolsó uh. Remélem nem lesz szégyenlős a kis drágám, és végre megmutatja a lába között rejtőző igazságot. :-) Bár szerintem kukaca van a kincsemnek, de majd minden elválik időben...

Szerző: kataalma  2008.10.14. 10:16 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr69712990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása