Tegnap előtt voltunk apával a tesco-ba vásárolni és láttam jobbnál jobb rucikat kismamiknak, de nem vettem, meg mert drágállottam ennyi pénzért. Tegnap viszont egyedül visszamentem a fürdőruci vadászat miatt és nem hittem a szememnek. Tegnap reggel mindent leértékeltek, mert jön majd az új kollekció! Vettem is egy fürdőrucit meg egy felsőt. Állati jó mind a kettő és összesen 3520 Ft-ot fizettem. A felső 3200-ról volt leértékelve 809 Ft-ra. Hát egy nap alatt ez az ármozgás nem semmi. Még jó hogy nem tegnap előtt vásároltam...ja és a fürdőrucik úgy vannak, hogy külön sorba az alsók és külön sorban a felsők. Te válogathatod össze, hogy melyikből milyen méret kell neked. Hát sikerült!!!!!!!!!!!!!!!ja teszek fel képet a felsőről. A fürdőruciról nem, mert nem akarom mutogatni a dagadt testemet senkinek se. Elég lesz a strandon szégyenkezni. No nem a pocakkal van a bajom, hanem a többi felesleggel...Nagyon nagyon meleg van. Itt a lakásban 30 fok. Hiába nyitom ki az ablakokat, egyszerűen nem megy le a hőfok. No sebaj. Már csak a mai napot kell kibírnunk, mert holnap indulunk Balcsira nyaralni. Haza se jövünk júli 5-ig. Már nagyon várom. Tomi nem igazán mocorog múlthét csütörtök óta. Szerintem neki is nagyon melege van, és nincs kedve focizni. Naponta kb. 1x, érzek egy nagyon apró moccanást aztán annyi. De remélem a nyaraláson ő is, jól fogja érezni magát, és majd ott megmutatkozik.

Szerző: kataalma  2008.10.14. 10:18 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr4713001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása