Szép napos reggelre virradtunk ma. Nem érzem túl jól magam most kora reggel és éjjel se voltam túl jól. Nem fáj semmim, csak az a nem vagyok jól érzés, van rajtam. De remélem, elmúlik. Tegnap előtt is így voltam, viszont tegnap remekül éreztem magam és kitakarítottam az egész lakást. A konyhaszekrénytől kezdve az ablakokig és a függönyökig mindent. Szóval jól el is fáradtam, de legalább majd nagy pocakkal nem kell ugyanezeket végigcsinálnom.

 

Szombaton kicserélték végre a radiátorunkat a nappaliban. Jó meleg lesz télen a kis Tomikának, ha megszületik. Fázni tuti nem fogunk!
Pénteken fogunk menni 4d-s uh-ra a Baross utcába. Már nagyon nagyon várjuk. Remélem, jól megmutatja magát a kis lurkó, és nem takargatja majd semmijét.
Szerző: kataalma  2008.10.14. 10:20 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr47713009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása