3 napja, azaz pénteken megvolt a genetikai, uh a fiacskámról. Kissé szomorú vagyok, mert nem úgy sikerültek a felvételek, ahogyan én azt elgondoltam, de több mint a semmi! Csak egy képet kaptam, de az sem a legjobb. De a lényeg: A kisfiam 850g kb. De plusz mínusz 10 % eltérés lehetséges. Makk egészséges a drágám, jobb már nem is lehetne. Úgy néz ki, hogy rám fog hasonlítani. Legalábbis most olyan az orrocskája mint az enyém. Sokat nem láttunk az arcából, mert állandóan a lepény felé fordult és oda préselte be magát. Nem volt kíváncsi ránk, és úgy gondolta, mi se nézegessük már őt. hehe. Aranypofi. A dvd felvételen minden sokkal jobban látszik, csak valahogy még mindig nem tudok levadászni róla képeket, de majd igyekszem valahogy... Ja és előző nap volt a cukor terheléses vizsgálatom. A vér és a pisi eredményem is negatív. Totálisan egészséges kismami vagyok !

Szerző: kataalma  2008.10.14. 10:21 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr79713010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása