Tegnap megvolt a 4d uh. Mit nem mondjak nagyon jól sikerült 1-2 dolgot kivéve. A kép és a felvétel minősége tökéletes volt, viszont az én kis maszatkám megint nem olt túl fotogén, hisz mindkét keze az arca előtt volt és azokkal játszadozott. A doktornő kiküldött kicsit sétálgatni meg adtak csokit, hogy jó képeket lehessen csinálni, de sajna hiába volt minden, mert Tomikat továbbra is csak a kezeivel volt hajlandó játszani és azt is csak az arca előtt. Hehehe!

 

Azért sikerült egy képet elkapni róla profilból. A képen éppen durcimurci a drágám. Összehúzta a szemöldökét és a száját. Tiszta anyukája. Pont így nézek ki oldalról én is, ha mérges vagyok. Sajnos a felvételre ez a kép már nem került rá, valami miatt lemaradt, de kaptam róla rendes fotót. A baba méretei mind tökéletesen a korának megfelelőek és már 1 kg és 20 dkg a drágám! 2 hét alatt majdnem 0,5 kg-ot növekedett.
Ja és kaptam képet 2d-ben a talpacskájáról, amiből tisztán kivehető, hogy apja fia. Csak az apjának van olyan lába, amin a nagylábujja ennyivel hosszabb. Jaj mindjárt megzabálom. Nagyon édes. És a kukiját is végre tisztán mutatta.
Szerző: kataalma  2008.10.14. 10:22 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr37713014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása