Nagyon jó napom van. Elmentem a bababoltba megnézni élőben is a babakocsit. Szóval maradt a faszinak a tavalyi színválasztékból még 2 db babakocsija. A színe nekem jobban tetszik az idei világoskéktől. Az sötétkék és világos zöld. Nagyon jól néz ki és a kocsi is nagyon praktikus. És alkudtam a pasival így 29 900.- Helyett megvehetem 25 000.- -ért. Most mindjárt rohanok is vissza lefoglalózni, mert igazán megéri. Ha minden igaz már szombaton hazahozzuk!!! Juhhéééé! Teljesen jó téli babának, 5 pontos biztonsági öve van, vastag párnamatrac van belül, újszülött fejszűkítő. A tolókar állítható mind magasságilag, mind mindkét irányba tolható. A lábtartót teljesen fel lehet zárni, így olyan, mint egy mózeskosár, és ajándékba ad hozzá esővédőt is! Iszonyat jó és nagyon boldog vagyok miatta. És szerintem a Pierre Carden kocsik nagyon jók. Most verebet lehetne fogatni velem. Ja és lehet tőlük bérelni légzésfigyelőt 1800 Ft/hónap. Szerintem az is megéri. Úgyse akarom fél évnél tovább használni. Aztán lehet inkább újat, veszek, mert ha jön a 2. baba akkor neki is fog kelleni. Ők az ac fajtát árulják, mert szerintük az a legmegbízhatóbb. Abból 7 éve még egy db-ot se vittek vissza, hogy hibás. Az álomvirágból, pedig már többet is és az volt a panasz hogy fél év alatt bekrepált...Szóval nem tom mi legyen, majd még meglátom. Megrendeljük lassan a szekrénysort a nappaliba, így ami most itt van, az majd megy a babaszobába. Szóval ennyivel kicsit könnyebb a helyzetem. Az ágyikó ugyi már megvan és az utazóágy is és a hálószobai kis rácsos ágy is és a babahordozó kocsiülés is és most már a babakocsi is, meglesz! Éjjen!. Ja és most szombaton megyünk 4D-re, úgyhogy semmi sem tudja elrontani a kedvemet. Max az, hogy lassan nekik kell állnom, főzni, mert nincs itthon kajcsi :-)Borsófőzelék lesz főtt tojással meg virslivel...Imádom.! De most annyira izgalomba vagyok, hogy nem tudom mi lesz belőle... :-)Most értem vissza a boltból megint, mert elszaladtam nem vártam holnapig és le is előlegeztem a kocsit. Nagyon várom már a szombatot, amikor elhozzuk! És utána meg irány a 4D. Ja és szintén szombaton a 4D után megyünk a keresztfiam 4. szülinapi bulijára... Nem tom mi a fenét vegyek neki. Ja és az ismerősöm is szombatra van kiírva szülni.... Szóval lesz izgalom elég. Bár ki tudja a baba, mikor jön. Lehet, ma lehet csak vasárnap...No mindegy a szombat jó zsufi lesz nekünk, de csupa jó dolog és izgalmas, így alig várom már!!!!

 

Szerző: kataalma  2008.10.14. 10:22 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr99713013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása