Ma voltam a védőnéninél. Sokat ücsörögtem nála, de végre megkaptam a várva várt kiskönyvet. Mindemellett ajándékba adott egy kismama magazint és egy terhességről szóló könyvecskét. Nagyon szimpinek tűnik a védőnéni. Kissé idősebb, de nem nagyon. Duci kb 60 éves és nagyon ari. Remélem a későbbiekben se lesz vele semmi gondom. Legközelebb május 21-én kell hozzá mennem. Egyébként teljesen jól vagyok, van étvágyam is sőt. Egyre inkább. Mostanra már híztam legalább 4 kg.-ot, bár ez lehet, hogy a víz visszatartás miatt van. Ja és mérlegelés előtt megittam fél liter kakaót. nyam nyam jól esett. Mára már megjött a jó idő is. Tiszta nyár... Ma este megyünk a Brigihez és megvesszük a babahordozót, amit autós ülésnek is lehet használni. Alig várom már a kismanó születését. Elvileg november 8-ra vagyunk kiírva. Kíváncsi leszek mi lesz belőle...

Szerző: kataalma  2008.10.14. 10:13 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr98712980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása